sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Mother´s day

Tänään olen päässyt juhlimaan ihkaensimmäistä äitienpäivääni :) Kovasti toivoilin raskauden viime hetkillä, että poika syntyisi ennen tätä päivää. Nyt hän on jo yli viikon vanha. En voisi olla onnellisempi ja kiitollisempi tällä hetkellä elämästäni. Minulla on kertakaikkiaan kaikkea mitä olen ikinä uskaltanut toivoa! Jännä, miten niinkin nopeasti kuin viikossa ehtii jo "kasvaa" äidiksi.
Aamulla tyynyni alta löytyi pikkupaketti. Vaikkei poika osannut vielä äitiä muistaa hoiti mieheni ihanasti asian hänen puolestaan. Todella mieluinen lahja, josta olen jo hetken ehtinyt haaveilla.
 I love my family!
Ihanaa äitienpäivää kaikille äideille lukijajoukossa!

8 kommenttia:

  1. Ihana kimppu! Onnea tuoreelle äidille! :) Mitä tuossa lahjassa on? Näytä näytä! :D

    VastaaPoista
  2. Voi että miten ihanat kukat ja niin mun makuun! Tiedätkö mistä toi kimppu on ostettu? Mulla on sellanen tunne, että oot kyllä onnesi ansainnut, joten nauti täysin siemauksin! :)

    t. Lukijasi, joka toivoo joskus saavansa edes murto-osan niistä ihanista asioista, joita olet elämässä saanut<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kukat on todella myös minun makuuni :) valitettavasti en muista paikan nimeä, mistä lähetti kukat toi. Taisi olla joku kukkakauppa Hakaniemessä. kiitos kauniista sanoistasi, muistan nauttia kyllä täysillä <3

      Poista
  3. Ihanaa, pääsit nautiskelemaan jo ensimmäisestä äitienpäivästäsi! <3
    Meinaa tulla itku silmään, kun ajattelee, että siellä viekussasi pötköttää sellainen pieni immeinen. heh.. Varmaan tätä flunssan yliherkkyyttä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ihana sinä <3 mä todella nautin täysin rinnoin tästö kaikesta :))))

      Poista
  4. Täällä oltiin kanssa aika tunteellisella tuulella sunnuntaina ekaa äippäpäivää viettämässä - on tää vaan ihan parasta. <3 Ja hei meepä tuore mamma kurkkaamaan haaste mun blogista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on :) huippua olla ÄITI :D apua, en meinaa uskaltaa ku tyrin sen edellisenki :/ hehe

      Poista