torstai 8. marraskuuta 2012

Nail polish

P.S. Olen kynsilakkojen suurkuluttaja!
Aloitetaanko vaikka siitä, että minun on turha mennä edes vilkaisemaan kynsilakkoja sillä siinä joutuu raottamaan usein myös lompakkoa.
Tällä kertaa minulla oli kuitenkin aito tarve! Nimittäin kaikki kynsilakkani on jääneet Suomeen ja minä kun en osaa olla ilman että kynsissä olisi jotain suojaavaa lakkaa oli minun "pakko" vierailla Sephorassa (thank god for Sephora!).


Nämä olivat itseasiassa ensimmäiset kynsilakat mitä olen ostanut Sephoran omalta merkiltä ja täytyy kyllä mainostaa sen verran, että ovat mielestäni todella rahansa arvoiset (maksoivatkohan 7€/kpl)! 
Kynsilakan sävyksi valitsin nude peach värin ja päätin samalla kokeilla mirror shine top coat päällyslakkaa.

Valitsen hyvin usein mahdollisimman vaalean ja luonnollisen sävyn, joko vähän persikkaan tai vaaleanpunaiseen taittavaa. Laitoin tällä kertaa molempia vain yhden kerroksen sillä sillä sai mielestäni luonnollisimman lopputuloksen. Päällyslakasta on vielä pakko mainita ettei se todellakaan jäänyt esim. OPI:n top coatin varjoon plus että hintakin oli puolet huokeampi. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti