keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Vila dress

 Jatkan taas postauksia toiveidenne mukaan. Tässä mm. osa tällä viikolla tehdyistä ostoksista. Olin tilannut poikaystävältäni meikkejä tax-freestä ja allaolevassa kuvassa on kaksi luottojuttua!
YSL:n peitepuikkoa olen käyttänyt viitisen vuotta. Taisin joskus kosmetiikkamyyjältä kysyä mikä olisi hyvä ihon virheet peittävä muttei kuitenkaan kuivattava peitepuikko ja hän kehui tätä parhaaksi. Ostin kokeilumielessä ja koukkuun jäin! Tämä on ollut minun tarpeilleni ainakin todella hyvä tuote! En käytä peitepuikkoa joka päivä, joten tämä kestääkin suhteellisen pitkään minulla.

En suosi meikeissä mitään tiettyä merkkiä vaan keräilen ns. parhaat päältä joka merkiltä :) Kyselen myyjiltä aina mitä he suosittelisivat omaan tarpeeseeni ja sitä kautta olenkin löytänyt ne parhaimmat. En tietenkään ole kaikista suosituksista tykännyt, mutta niistä osaankin jo kieltäytyä mikäli joku niitä alkaa tuputtamaan ;)


Guerlainin precious light valokynä on ehdottomasti valokynäsuosikkini! Tätä olen käyttänyt vasta noin vuoden verran, mutta se on tullut jäädäkseen. Astelin taas kerran myyjän puheille ja pyysin etsimään minulle sopivan valokynän. Tämä tuota on ihanan kevyt ja auttaa myös turvonneisiin silmiin. Myyjä suositteli levittämään tätä aamusta ja niin ettei heti perään laita mitään päälle vaan antaa pienen hetken imeytyä ja vaikuttaa.

Allaolevan Vilan mekon alkuviikosta haahuilessani yksin kaupoissa. Eihän tämä nyt mikään juhlamekko ole, mutta sopii mm. töihin tosi hyvin. Sopivan siisti! Tälläistä mekkoa minulla ei ole olekaan ollut :)

Mustasta kankaasta on hirmu vaikeaa saada kunnollista kuvaa enkä jaksanut mallailla päälle. Alla kuva, josta näkee tarkemmin millaista kangasta mekko on.


4 kommenttia:

  1. Kaunis :)
    Ja kesäks ostat sitten jonkun värikkään mekon kanssa, jooko?! :)

    VastaaPoista
  2. FaerieS: kiitos :) ai kesäksi värikästä muka? ;)

    VastaaPoista
  3. Sama valokynä minulla, ehdottomasti paras!

    VastaaPoista
  4. Laapa: niiin on :) olen ollut tosi tyytyväinen!

    VastaaPoista