sunnuntai 11. huhtikuuta 2010

Brun/Ruskea

Värjään kulmakarvani allaolevalla Swiss O-Par paketilla. Tätä löytyy ainakin Prismasta! Ennen olen käynyt värjäämässä kosmetologilla, mutta mielestäni tulos ei ole ollut erityisen kehuttava, joten siirryin värjäämään itse. Täytyy myöntää, että vaikka tässä ei mene kuin se 3min yhteensä, olen silti tosi laiska värjäämään. Viimeksi värjäsin 8kk sitten ;) Nyt aion skarpata, sillä tykkään siitä kun kulmat näyttävät huolitelluilta ja tummemmilta kuin hiusten väri.


P.S. lisäsin kynsiin nyt tuota allaolevassa postauksessa esittelemääni tummempaa kynsilakkaa ja mielestäni tulos oli jo lähempänä sitä väriä mitä alunalkaen hain :)

5 kommenttia:

  1. Mä oon myös tosi laiska värjäämään, vaikka se onkin helppoa ja nopeaa! Mulla taas on käytössä Refectocil-värit. Tosi kivan väristä toi kynsilakka :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on luonnostaan niin tummat kulmat ettei tartte niitä värjäillä :) aina kaikki kyllä kysyy että millä värjään kulmani ja kun vastaan että nää on ihan aidot niin kaikki ihmettelee sillä mun hiukset on luonnostaan ihan vaaleet :) on se hauska aina kattoa ihmisten reaktioita.

    VastaaPoista
  3. Vähän samaa vikaa =) On se kyllä totta, että tummemmat kulmat antaa enemmän kehystä kasvoille. Yleensä tulee samalla värjättyä omat ripsetkin, kun jaksaa vaan kaivaa tököttiä esille.

    VastaaPoista
  4. Ai et se on noin helppoa! Pitaa joskus testailla!

    VastaaPoista
  5. Nina: joo mä olen katsonut niitäkin värejä, mutta en osaisi mennä sanomaan mitä ois oikeasti paras, kait ne on aika samanlaisia kaikki värit :) kiitos, koitin hakea sellasta persikan väriä tms.

    miims: ois se kiva kun oiskin niin helppoa :)

    RagDoll: se ripsien värjäys saattais olla mulle jo vähän liian haastava homma ;)

    Piretta: kannattaa :D

    VastaaPoista