torstai 14. tammikuuta 2010

Suunnitelmia

Tällä viikolla on taas ollut niin paljon itseaiheutettua kiirettä.Tuntuu, että mitään muuta ei ole ehtinyt tekemään kuin töissä käymään. On tullut aika ravata pankeissa asunnon ostoidean myötä. Etsimme siis tällä hetkellä jotakin kivaa asuntoa ostaaksemme :) Se oli pikemminkin uudenvuodenlupaus, että tämän vuoden puolella asunto ostetaan. Minullahan on jo nyt hirveä hinku sillä haluaisin kaiken kuntoon jo ennen kesää, jotta silloin voi lomailla rauhassa eikä tarvitse olla mitään uutta asuntoa sisustamassa tms.

Voi että kun toivon löytäväni ihanan asunnon, jotta pääsisin äkkiä myös sisustamaan. Niin ja sohvakin jonka olen suunnitellut hankkivani kestää kuulemma teettää 3kk, joten olen miltei jo valmis tilaamaan sen että se on varmasti ennen kesää meillä :) Hah, poikaystävästäni olen hiukan malttamaton..noh,ehkä olen...mutta kun olen niin innoissani! :)



Olemme päättäneet tällä viikolla myös seuraavan matkakohteemme, jonne mennään jo alle kk päästä :) Kohteenamme on jälleen kerran Hong Kong. Olimme siellä viime kesänä, mutta paljon jäi näkemättä ja eräs poikaystävälleni tärkeä asia ostamatta. Kerron siitä sitten kun ollaan saatu se hankittua. Odotan taas reissua innolla! Kaikilla on kai omat pakkomielteet tms. jutut mistä tykkää, mulla se on matkustus! Olen aina valmis lähtemään johonkin reissuun ja ennemmin lähden reissuun kuin ostan jotain kallista. Vaikka reissut ei ole pysyviä niinkuin jokin materia, pysyvät ne kuitenkin aina omassa mielessä ja ovat jokainen uusia kokemuksia!

Niin muuten..olen ehtinyt tuhlatakin... Se mihin tuhlasin on ylläolevassa kuvassa ;)

14 kommenttia:

  1. Minäkin arvostan matkailua, siitä saa niin paljon kokemuksia mitä ei taas materia anna. Tutustuminen vieraisiin kulttuureihin on niin mielenkiintoista ja antoisaa.

    Minäkin olen lähdössä Hong Kongiin reilun kahden kuukauden päästä. Itse en ole ennen käynytkään. Tykkäsitten siis ilmeisesti paikasta? Oliko ruoka hyvää?

    VastaaPoista
  2. Oma asunto, matkailua, shoppailuja, sisustusta.. kaikkee ihanaa sulla tiedossa taas! :)

    VastaaPoista
  3. Sioititko tuohon LV:n käsilaukkuun? Mallia en nyt tiedä, mutta älyttömän kaunis se ainakin on! :)

    VastaaPoista
  4. Saanko kysyä että mit teet työksesi? Oi, minäkin haluan oman asunnon..

    VastaaPoista
  5. Nyt on kyllä hyvät asunnot kiven alla, joten onnea paljon etsintöihin! Ja iik, mikä noista on sinun uusi ihanuus?

    VastaaPoista
  6. Hanna: kyllä me tykättiin paikasta ja ruoasta! :)Siellä on ainakin yks hyvä outlet minne taas mennään ja tällä kertaa aiotaan vierailla Buddha patsaalla.

    Cherry: nää on näitä mun suuria haaveita :) poikaystävä aina sanoo et leijailen pilvissä eikä mulla ole todellisuudentajua ;)

    Lola: hihi, sijoitin ;) valitsit juurikin oikean sanan!en tuhlannut!Malli on Galliera..

    Anonyymi: olen lentoyhtiöllä töissä "lennonseurannassa" (älä sekoita lennonjohtoon) :)

    E: kiitos, onnea siihen meinaan tarvitaan kun etsitään täydellisyyttä ;) se on tuo naisen kädessä roikkuva kassi :D

    VastaaPoista
  7. Etkai vain..? Upea uusi ihana ja KALLIS laukku? ;) hihi..

    Ihana kuulla, että olette etsimässä omaa kotia! Sisustaminen on ihanaa, mikäli mies suostuu siihen mitä nainen haluaa! ;D Meillä se ei ihan mennyt niin helposti. Siksi yritän vielä salaa toteuttaa suunnitelmiani.

    Voi että. Hong Kong kuulostaa upealta! Sain juuri tänään tiedon, että vuoden verran säästettyyn matkaan ei olekkaan mahdollisuutta päästä. Eivät anna töistä vapaata. =(

    Haleja!

    VastaaPoista
  8. Upeaa, uusi laukku.:) Ja vielä hieno sellainen, onneksi olkoon uuden laukun omistajalle.

    VastaaPoista
  9. RagDoll: joo mä oon tuhma...:)mut se on oikeastaan mun 25v synttärilahja ;) aina on tarpeeksi hyvät syyt sijoittaa!
    Meillä se sisustaminen on suht helppoa kun molemmilla aika sama maku kaiken suhteen.

    Alma: kiitos paljon :)

    VastaaPoista
  10. Oih mulla on just sama tuo Galliera PM monogram ^^ varmaan yksi ihanimpia malleja ikinä! Tosi kiva blogi sinulla, linnun kautta vasta löysin tämän - vaikuttaa ehdottoman samanhenkiseltä kuin omanikin, joten yksi lukija lisää sinulle :)

    VastaaPoista
  11. Adriana: toi on vaan niin klassisen näköinen ja tykkään kun voi kantaa olalla! kiitti ja kiva kun laitoit kommenttia :)

    VastaaPoista
  12. Minäkin löysin nyt ensimmäistä kertaa linnun kautta blogisi, ja luin kaikki blogimerkintäsi. Ihanalta vaikuttaa tyylisi, laita ihmeessä enemmän asukuvia.
    Itsekin olen Galliera Pm Monona omistanut reilun vuoden ja aivan ihana malli on. Kesäkassiksi himottaisi Gm Azurina mutta katsotaan miten käy :). Mitä kaikkia Vuittonin malleja omistat tuon blogissasi näkyneen speedyn ja nyt uuden gallieran lisäksi?
    Mistä koulusta olet tai miltä alalta valmistunut jos olet lentokentällä töissä?
    terkuin uusi lukija, mutta palaan varmasti pian !

    VastaaPoista
  13. Anonyymi: kiva kun löysit ja kiitos kohteliaisuudesta :)Tällä hetkellä noi on ainoat LV-laukut mitä mulla on. Yhden speedyn myin syksyllä..Olen ammattikorkeasta valmistunut liiketalouden puolelta.

    VastaaPoista
  14. Minkä taki myit sen yhden speedysi? Se oli aivan ihana! :)

    VastaaPoista